پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ محمد یزبک - حزب الله لبنان

حوزه/ رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: قرار دادن نام شیخ نمر در کنار اسامی افراد وابسته به القاعده و داعش، ظلمی آشکار و اقدامی فریبنده است و از سوی دیگر ادعای اجرای حکم شرعی برای شیخ نمر نیز بازی کردن با دین و احکام آن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسمی در حسینیه امام خمینی(ره) دره شهر شعر بعلبک، شهادت شیخ نمر به دست آل سعود را اقدامی وحشیانه توصیف کرد و  افزود: قرار دادن نام شیخ نمر در کنار اسامی افراد وابسته به القاعده و داعش نیز ظلمی آشکار و اقدامی فریبنده بود و از سوی دیگر ادعای اجرای حکم شرعی بر اعدام شیخ نمر نیز بازی کردن با دین و احکام آن است.

وی افزود: دیگر دست همه در منطقه رو شده و تاریخ در حال تکرار شدن است، اما شما را به خدا سوگند می دهم کسی بگوید گناه شیخ نمر چه بود؟

رئیس هیئت شرعی حزب الله خاطر نشان کرد: تروریست های داعش وابسته به آل سعود از کشتن سنی و شیعه ابایی ندارند و تمام مخالفان خود را می کشند و می خواهند این تروریسم را به تمام کشورهای منطقه و جهان نیز صادر کنند.

وی تاکید کرد: مسئولیت همه ما مسلمانان در تمام جهان این است که در برابر فتنه و این جنایت های فجیع بایستیم و البته این جنایت روزی گریبانگیر آل سعود خواهد شد، اما باید دید رهبران جهان و سازمان ها و کشورهای مدعی حقوق بشر و مدافعان آزادی و آزادی بیان کجا هستند و چرا به این جنایت اعتراضی نمی کنند؟

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha