جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی گرگانی

امروز همه در برابر امام زمان‌(عج) مسئول هستیم و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری، از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم‌له، پیش از ظهر امروز، در دیدار فرماندهان و روسای کلانتری‌های پلیس راهور، با اشاره به این که پیروان واقعی پیامبر‌(ص) دارای سه ویژگی مهم امید به خدا، اعتقاد به معاد و به یاد خدا بودن هستند، اظهار داشتند: کسانی که سیره علمی و عملی حضرت رسول‌(ص) را اسوه و الگوی خود قرار دهند، می توانند در زندگی موفق شوند.

ایشان با اشاره به این که امروز همه دشمنان اسلام در یک صف قرار گرفته و به دنبال تهی کردن نسل جوان از اعتقادات هستند، تصریح کردند:انسان موفق کسی است که بتواند با توجه به این هجمه‌ها، راه و مسیر الهی را شناخته و در همان مسیر گام بردارد؛ البته باید در این راه ثابت‌قدم بود و یک گام جلوتر و یا عقب تر از امام زمان‌ خود نباشیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی تاکید کردند: امروز همه در برابر امام زمان‌(عج) مسئول هستیم و باید با تبعیت از مقام معظم رهبری، از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم.

معظم‌له همچنین رجوع به قرآن را مهمترین عامل موفقیت دانسته و افزودند: آنچه امروز در جامعه رقم می‌خورد، صرفا قرائت و تلاوت قرآن است، بدون آن‌که به معنا و مفهوم آن توجه لازم شود.

در پایان تصریح کردند: اگر به قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) عمل کنیم، بدون شک دستاورد عظیمی نصیب زندگی دنیوی و اخروی ما خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha