جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عدنان ابوالحاجی

حوزه / سفیر فلسطین در هندوستان، در مراسم افتتاحیه‌ی «شورای دوستی هند-فلسطین» اعلام کرد: رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی جنایاتی که علیه مردم فلسطین مرتکب شده باشد و باید جهانیان کالاهای صهیونیستی را بایکوت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از newindianexpress.com، عدنان ابوالحاجی، سفیر فلسطین در هندوستان، از جامعه بین‌المللی خواستار بایکوت محصولات شهرک‌نشینان اشغال‌گر اسرائیلی شد. او در صحبت‌هایش درمراسم افتتاحیه‌ی «شورای دوستی هند-فلسطین» که در شهر کوچی در استان کرالا در هند برگزار شد،  اعلام کرد: رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی جنایاتی که علیه مردم فلسطین مرتکب شده باشد.

عدنان، اقدام اتحادیه اروپا مبنی بر تغییر برچسب کالاهای تولیدی شهرک‌نشینان فلسطین اشغالی را حرکتی مثبت قلمداد کرده و گفت: این عمل نشان دهنده آغاز واکنش جامعه جهانی به اشغال‌گری و تجاوزهای صهیونیست‌ها می‌باشد. اقدام اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که محصولات شهرک‌نشینان «غیرقانونی» می‌باشد، همانطور که اشغال فلسطین به دست اسرائیل غیرقانونی و نامشروع است.

الجهادی درباره حملات اخیر صهیونیستها به فلسطینیان گفت: شدت حقیقی جنایات انجام شده بدست رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها انعکاس داده نمی‌شود. حملات به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس پیامدهای جدی به همراه داشته و رژیم صهیونیستی آشکارا معاهده‌های امضاء شده را نقض می‌کند.

در این شورا، رهبر  جبهه مخالفان در هندوستان در پیامی ویدئویی، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و خواستار آزادی و پس گرفتن حقوق از دست رفته آن‌ها شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha