پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: نباید در مقابل گستاخی های ادامه دار رژیم منفور آل سعود از جمله در قضیه قطع ارتباط دیپلماتیک ، انعطاف و نرمش به خرج داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آل سعود که با اعدام مظلومانه شیخ نمر نشان داد بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده است برای منحرف کردن خشم مسلمانان از این قبیل جنایات، سعی بر فرافکنی در خصوص بحث اجتماع در برابر سفارتخانه خود در ایران را دارد.

وی افزود: حالا که خود آن ها با پررویی تمام خواهان قطع ارتباط هستند وزارت خارجه ما نیز نباید کوتاه بیاید و نرمش به خرج دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد خاندان آل سعود در سال های اخیر با جنایاتی که آفریده عقل خود را از دست داده و با بی منطقی و بی عقلی شرایط منطقه را متشنج می کند، اما آن ها باید بدانند که از این جور کارها ، راه به جایی نمی برند.

وی افزود: عربستان سعودی به جای آن که دست از کشتار مردم بیگناه در یمن و دیگر کشورها بردارد و بابت فاجعه منا رسماً از کشورهای اسلامی عذرخواهی کرده و در مقام جبران برآید ، گستاخانه مدعی هم می شود و کشور ما را به حمایت از تروریسم متهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha