شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آستان مقدس سلمان محمدی

حوزه / تولیت آستان مقدس سلمان محمدی (سلمان فارسی) با اشاره به سفر گروهی از عشائر اهل سنت عراق به ایران و مشاهده پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران گفت: این سفر، رویکرد آنها را دگرگون کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاریحوزه» آقای حسن الجبوری  تولیت آستان مقدس سلمان محمدی(سلمان فارسی) با رایزن فرهنگی کشورمان  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تولیت آستان جناب سلمان خواستار حضور زائرین  ایرانی و غیر ایرانی در این آستان مقدس شد.هم چنین همکاری های فرهنگی میان این آستان مقدس و رایزنی فرهنگی کشورمان در بغداد مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

حسن الجبوری از تعامل مثبت و سازنده اهل سنت منطقه مدائن و دیوان وقف سنی با این آستان نیز خبر داد و بیان داشت :سفر هیات های عشایر اهل سنت منطقه به جمهوری اسلامی ایران و  آشنایی با پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف، رویکرد اهل سنت منطقه را نسبت به جمهوری اسلامی ایران دگرگون ساخته است و هم چنین اهل سنت منطقه به سیاه نمایی رسانه های معاند درباره جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

وی همچنین خواستار استمرار سفر هیات های اهل سنت منطقه مدائن به جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اباذری رایزن فرعهنگی ایران نیز ضمن خوشامدگویی به تولیت آستان مقدس حضرت سلمان محمدی و هیات همراه  به نقش و جایگاه این صحابی بزرگ رسول اکرم (ص) اشاره کرد و هم چنین از پیشنهاد تولیت این آستان مبنی بر حضور زائرین ایرانی در مرقد این صحابی بزرگ استقبال کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان هم چنین از تعامل و همکاری فرهنگی میان رایزنی فرهنگی کشورمان و آستان مقدس سلمان محمدی استقبال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha