جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ در حال حاضر ۸۰۰ نماز جماعت در مدارس و ادارات استان قم برگزار می شود که این برنامه بدون تلاش و همت روحانیون محقق نمی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  محمد خامه‌یار صبح امروز در اجلاس استانی نماز که به همت ستاد اقامه نماز استان قم در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: در حال حاضر 800 نماز جماعت در مدارس و ادارات استان قم برگزار می شود که این برنامه بدون تلاش و همت روحانیون محقق نمی شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ نماز یکی از نیازهای جامعه اسلامی است و به همین دلیل باید سعی کرد که این فعالیت ها در عرصه های مختلف توسعه یابد و به تلاش های گسترده حوزه احترام گذاشت.

وی گفت: ستاد اقامه نماز استان قم با این تلاش های حوزویان و فعالان این عرصه توانسته است که فعالیت های گسترده ای را در این زمینه سامان دهد و دبیران اقامه نماز و ائمه جماعات که فرزندان حوزه‌های علمیه هستند بیشترین اقدامات را در این زمینه انجام داده اند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد: از نهادهایی که در امر نماز استان، فعالیت داشته اند می توان به استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، اداره‌کل آموزش و پرورش، مرکز صدا و سیما، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) اشاره کرد.

وی گفت: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز همزمان با بهمن‌ماه در قزوین برگزار می شود و اجلاس قم نیز با اینکه استانی است ولی در سطح ملی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha