پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام پژمانفر

حوزه/ رئیس کارگروه هنر و رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هوشیاری در برابر دسیسه های دشمن گفت: با پیروی از رهبری، هیچ راه نفوذی برای دشمن باقی نخواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر ، امروز در یادواره شهدای خراسان جنوبی،  باتاکید براینکه گفتارهای زیبای اسلام و اهل بیت(ع)، تاثیر بسیاری در جهان دارد و سبب گسترده شدن جغرافیای اسلام می‌شود، اظهارداشت: اسلام به دلیل گفتارهای عاطفی و منطقی پیامبر(ص) در جهان گسترش یافته است.

وی  افزود : امروزه این گفتمان در دنیا رایج و هم چنین در حال توسعه است  و اسلام هراسی که در دنیا به راه افتاده، به  دلیل قدرت اسلام است که همه از آن واهمه دارند و اسلام ناب آن چنان گسترش یافته که باید گفت برون رفت تمامی مردم به دست اسلام است  و اگر اسلام خواهی نباشد اسلام هراسی معنایی ندارد

عضو مجلس شورای اسلامی افزود: وجود مساجد و مکان های این چنینی از جمله ثمرات اسلام  است و درواقع آغازگر آن شهیدان بودند که باید همه قدردان آن باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت شهادت شیخ نمر، یادآور شد: دشمنان هرگز در برابر اسلام آرام ننشسته و با جریان های سخت  همانند شهادت شیخ نمر،  کودتا و ایجاد گروهک های تروریستی می خواهند جلوی آن را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین پژمان فر  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند" جریان امروز جریانی شبکه ای  و پیچیده است  و دشمنان خود را در شرایط نگران کننده ای می بینند " گفت: دنیا درمسیر پیچ تاریخی است که گردش آن به سوی اسلام ناب است.

رئیس کارگروه هنر و رسانه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره بر موضوع نفوذ تاکید دارند و می‌فرمایند نفوذ یک جریان شبکه‌ای است و امروز نفوذ بسیار پیچیده‌تر از گذشته شده است.

وی رمز پیروزی کشور را ارتباط بین مردم و رهبری عنوان کرد و افزود: امروز باید مسیررا از علم هدایت  و رهبری انقلاب گم نکنیم، چرا که دشمنان برای انتخابات ما به خصوص خبرگان رهبری جریان ها و نقشه هایی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha