پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: سخنان شیخ نمر سخنانی بیهوده نبود، بلکه سخنانی بود که تاج و تخت حاکمان سعودی را لرزاند تا جایی که کمر به قتل وی بستند. سخنان شیخ نمر همراه با عمل بود تا اینکه در این راه جان خود را نیز فدا کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا در سخنرانی هفتگی خود گفت: خون شهید شیخ نمر نقشه راه نسل های آینده است و قاتلان شیخ نمر، با دست خود گور خودشان را کندند.

وی از توده مردم خواست فضائل و ویژگی های والای شیخ نمر را میان خود نقل کنند تا رسانه های دشمن نتوانند چهره نورانی این شیخ شهید را تخریب کنند و به وی تهمت بزنند و علاوه بر این لازم است نسل های آینده ما با افکار و سخنان انقلابی شیخ نمر تربیت شوند.

آیت الله مدرسی ادامه داد: سخنان شیخ نمر سخنانی بیهوده نبود، بلکه سخنانی بود که تاج و تخت حاکمان سعودی را لرزاند تا جایی که کمر به قتل وی بستند. سخنان شیخ نمر همراه با عمل بود تا اینکه در این راه جان خود را نیز فدا کرد.

ایشان افزود: شیخ نمر در راه خدا از سرزنش کسی هراس نداشت و همواره این جمله را می گفت که شهید بعدی من هستم و از این رو ما خواستار بررسی و تحقیق درباره زندگی این شیخ شهید و مدرسه انقلابی وی هستیم.

این عالم عراقی گفت: کشته شدن عادت ما شیعیان است و شهادت برای ما هدیه ای الهی است و راه ما در طول تاریخ راهی خونین است و هرگز در این راه ترسی به خود راه نمی دهیم و شیعیان کسانی هستند که ایستاده می میرند و این وعده خدا به ما است که در راه دین او کشته می شویم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha