سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ اقتدار ایران اسلامی، قدرت های جهانی را به زانو درآورده و به ناچار مجبور به تعامل و مذاکره با ایران می باشند و در این بین قطع رابطه کشورهای کوچک که گوش به فرمان استکبار هستند، هیچ تاثیری ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی، در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله شیخ نمر، در مسجد جامع اسلام آباد غرب، با بیان اینکه شهادت و مجاهدت فی سبیل لله سبب ماندگاری و اقتدار اسلام و مسلمین خواهد شد، گفت: شهادت سیدالشهدا (ع) سبب خفت و خواری دشمنان اسلام و مستحکم تر کردن پایه های اسلام ناب محمدی شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آیت الله نمر به دست فرعونان زمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، ابراز داشت: شهادت این روحانی برجسته ریشه اسلام ناب را در عربستان محکم تر می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که صهیونیست ها جنایات حکومت آل سعود را مدیریت می کنند،  افزود: آل سعود با اعدام آیت الله نمر پایه های حکومت خود را متزلزل و کارنامه سیاهش را سیاه تر کرد، به طوری که انزجار و تنفر مردم جهان از این رژیم رو به روز بیشتر می شود.

وی به قطع ارتباط سعودی ها با ایران اشاره کرد و افزود: قطعأ قطع ارتباط کشورهای کوچک که تحت سلطه و گوش به فرمان استکبار هستند با ایران، به نفع آن ها نخواهد بود و  به زودی به اشتباه خود پی خواهند برد.

آیت الله ممدوحی در پایان ایران اسلامی را ا قدرت برتر منطقه خواند و گفت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی، مستکبران و قدرت های جهانی را به زانو درآورده و به ناچار مجبور به تعامل و مذاکره با ایران می باشند و این ها همگی مرهون ایثار بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدا و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha