سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ ماهر حمود

حوزه / رئیس اتحادیه علمای مقاومت، نبرد کنونی در منطقه را نه نبرد شیعه و سنی بلکه نبرد استبکار جهانی و طرفداران وحدت اسلامی دانست و خاطر نشان کرد که بر خلاف موج سازی برخی شبکه های ماهواره ای، ایران دشمن اسلام نیست بلکه از مقاومت لبنان و فلسطین دفاع می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»به نقل از پایگاه النشره لبنان، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت تاکید کرد که نبرد و معرکه کنونی در منطقه، جنگ بین شیعه و سنی نیست بلکه نبرد بین استکبار جهانی و طرفداران وحدت اسلامی است.

عربستان، مجری توطئه های آمریکا در منطقه است

وی افزود: جبهه استکبار به رهبری رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال فتنه انگیزی در منطقه است و عربستان سعودی و برخی کشورهای دیگر، در حال اجرای توطئه های این جبهه است و در طرف مقابل اینها کسانی قرار دارند که شعار وحدت اسلامی سر می دهند و خواهان مقابله با رژیم صهیونیستی اند.

هشدار و توصیه به پادشاه عربستان

وی با ابراز ناراحتی از اعدام شیخ نمر باقر النمر، خطاب به ملک سلمان پادشاه عربستان گفت: خون و آبرو و اموال مسلمانان به شما امانت داده شده است، پس تقوای الهی پیشه کن و با خون مسلمانان در یمن و شام بازی مکن و اموال مسلمانان را به هدر مده.

این روحانی سرشناس اهل سنت لبنان و امام جمعه در شهر صیدا این کشور ادامه داد: عملیات تجاوز به یمن را که به آن عاصفة الحزم(طوفان قاطعیت) نام نهاده ای، جز خونریزی و کشتار مردم یمن نتیجه دیگری در پی نداشته و قبل از آنکه طوفان الهی سر برسد،  توبه کن و از این راهی که در پیش گرفته ای بازگرد.

پاسخ به موج رسانه های فتنه انگیز علیه ایران

وی با اشاره به موج ایران هراسی در شبکه های ماهواره ای به ویژه شبکه های عربی که در چند روز اخیر تشدید شده است گفت: شبکه های فتنه تصور می کنند که ایران، دشمن اسلام است حال آنکه جمهوری اسلامی ایران، از مقاومت در غزه و لبنان حمایت می کند و برخلاف کشورهایی چون ترکیه که رابطه اقتصادی با صهیونیستها دارند، هیچ رابطه مالی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha