پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمدرضا عدالتخواه رئیس دادگستری کرمانشاه

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اعدام علمای بزرگ اسلام همچون شیخ نمر و تجهیز کردن گروهک های تروریستی و تکفیری مانند داعش از سوی عربستان را خیانت به اسلام و مسلمانان است.

محمدرضا عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، اقدام آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقرالنمر را اقدامی غیرانسانی خواند و گفت: آیت الله نمر در راستای عدالتخواهی و اجرای احکام الهی به شهادت رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، اعدام علمای بزرگ اسلام و تجهیز کردن گروهک های تروریستی و تکفیری مانند داعش از سوی عربستان را خیانت به اسلام و مسلمانان دانست و افزود: رژیم آل سعود برای بقای خود دست به دامن آمریکا و رژیم صهیونیستی شده و قطعأ با ادامه این روند قدرت پوشالی آن از هم گسسته و زمینه سقوط و اضمحلالش فراهم خواهد شد.

وی، قطع ارتباط حکومت آل سعود با نظام جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: قطعأ این رفتار جاهلانه عربستان سبب تقویت روحیه مبارزه طلبی و عدالتخواهی مسلمانان جهان خواهد شد.

عدالتخواه با بیان اینکه حکومت آل سعود جنایات متعددی علیه مسلمین روا داشته است، تصریح کرد: قطعأ دشمنان اسلام از پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در تمامی عرصه ها احساس خطر کرده و با تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی و ایجاد اختلاف و تفرقه درصدد جلوگیری از این پیشرفت ها می باشند.

رئیس دادگستری استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان با مشورت و کسب نظر از مراجع عظام تقلید، در ارتباطات بین المللی تدابیری در راستای حفظ و اقتدار بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران بی اندیشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha