پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محسن غرویان

حوزه/ استاد حوزه گفت: بیانات ایشان در روز ۱۹ دی بسیار هوشمندانه بوده و به نکات دقیق و ظریفی در مورد انتخابات مجلس و خبرگان اشاره کردند که در جای خود باید از آن تحلیل درستی انجام بپذیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن غرویان درگفتگو با خبرگزاری «حوزه»، به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در روز حماسه 19 دی اشاره کرد و گفت: بیانات ایشان بسیار هوشمندانه بوده و به نکات دقیق و ظریفی در مورد  انتخابات مجلس و خبرگان اشاره کردند که در جای خود باید از آن تحلیل درست انجام بپذیرد.

وی با بیان این مطلب که سخنان رهبر انقلاب بسیار ارزشمند بوده است، اظهار داشت: نکته جالب در سخنرانی ایشان، آنجایی بود که فرمودند حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند، در این انتخابات شرکت کنند که بزرگترین تأثیر حضور مردم، تدوام و پایداری نظام و ارزش های انقلابی خواهد بود.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی در ادامه به عوامل بقاء انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: حفظ اسلامیت نظام، پایداری، استقامت و حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات و شفافیت و صداقت مسؤلین در ارتباط با مردم از جمله عوامل بقاء انقلاب اسلامی ایران می باشد.

حجت الاسلام و المسلین غرویان ابراز داشت: انقلاب اسلامی با سایرحرکات همانند ملی شدن صنعت نفت و نهضت مشروطه کاملا متفاوت است که مهمترین دلیل آن، جامعیت و ریشه های فقهی  و علمی انقلاب می باشد که توسط امام خمینی(ره) تثبیت شده است.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی در پایان خاطرنشان ساخت:  هر شخصی که با امام خمینی(ره) بیعت کند، در حقیقت با رسول خدا(ص) بیعت کرده است و نکته اساسی در این مطلب آن است که نسل جوانی که امام راحل(ره) را درک نکرده اند، زمانی که با آرمان های امام یعنی با انقلاب و ارکان آن بیعت کنند، در واقع با پیامبر خاتم (ص) بیعت نموده اند.

 انتهای پیام    :4/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha