جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام رجبی

حوزه/ این استاد حوزه بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در حماسه ۱۹ دی را بسیار حکیمانه دانست و گفت: بیانات ایشان در آن روز دارای نکات اساسی و جدید بوده است که لازم است عنایت ویژه به آن شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در حماسه 19 دی را بسیار حکیمانه دانست و گفت: بیانات ایشان در آن روز دارای نکات اساسی و جدید بوده است که لازم است عنایت ویژه به آن شود.

وی اظهار داشت: یکی از نکات مهم سخنان معظم له، آنجا بود که فرمودند: باید به حادثه 19 دی به عنوان درس عبرت و ترسیم آینده بهتر و رهنمود گرفتن نگاه ویژه کرد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: رهبر انقلاب با این بیانات به خوبی وظیفه آحاد ملت را در قبال ارکان انقلاب، حفظ نظام و توطئه­های دشمن مشخص­کرده و بهترین وظیفه را تداوم حفظ دستاوردهای انقلاب عنوان نموده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی خاطرنشان کرد: نکته اساسی که باید به آن توجه کرد، این است که مردم رسالت بسیار سنگینی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و همانطور که در گذشته برای آغاز انقلاب زحمت کشیده و منجر به پیروزی آن شده اند، در حال حاضر نیز این انقلاب در شرائط حساس و پیچیده ای قرار گرفته و نیازمند به هوشیاری، بصیرت و سرمایه گذاری مالی، جانی و معنوی از سوی آحاد ملت است.

 انتهای پیام     40/313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha