جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد هادی مفتح

حوزه/ استاد دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب سخنان خود را در هر موقعیتی بر اساس نیاز جامعه مطرح نموده و توجه به آن می تواند کارگشای بسیاری از مشکلات باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی مفتح در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سخنان خود را در هر موقعیتی بر اساس نیاز جامعه مطرح نموده و توجه به آن می تواند کارگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی با اشاره به اهداف دشمنان برای مقابله با نظام جمهوی اسلامی ایران، ابراز داشت: دشمن نشان داده است که برای از بین بردن انقلاب و ارکان آن از هیچ برنامه ای فروگذاری نخواهد کرد؛ بنابراین حفظ دستاوردها، ارکان انقلاب و خنثی نمودن توطئه های آنان یکی از رسالت ها و هدف ارشادهای معظم له در زمان فعلی می باشد.

فرزند شهید مفتح، خاطرنشان ساخت: مردم بیدار و با بصیرت در همه حال می توانند تأثیرگذار بوده و در مواقع خطر، با شناسایی اهداف دشمنان می توانند نقش تعیین کننده ای در حمایت از ولایت، اسلامیت و ولی فقیه ایفا نمایند.

این استاد دانشگاه با بیان این مطلب که مجلس شورای اسلامی در رأس امور قرار داشته و می تواند نقش تعیین کننده ای در آینده کشور داشته باشد، افزود: با وجود این مطلب و نقش تعیین کننده آن، باید افرادی وارد آن شوند که از هر لحاظ قابلیت و صلاحیت تصمیم گیری های مهم را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مفتح خاطرنشان ساخت: در شرائط فعلی نظام و انقلاب به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب نمایندگان لایق و شایسته نیازمند است تا بتوان عزت ایران اسلامی را در داخل و عرصه های بین المللی حفظ نمود و ارتقاء بخشید.

وی تصریح کرد: امروز با وجود انواع فتنه ها، حضور در پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات، ضرورت، وظیفه و تکلیف است و مردم باید سعی کنند نماینده ای را انتخاب نمایند که شخصی ارزشی و ولائی باشد و این مهم با سؤال و تحقیق از معتمدین و افراد آگاه به مسائل سیاسی و ... به دست خواهد آمد.

این استاد دانشگاه در پایان بیان داشت: اگر مردم بدون آگاهی و تحقیق، فردی را که قدرت لازم را برای تصمیم گیری ها در شرائط سخت و همچنین توان لازم برای صیانت از ارکان انقلاب و نظام ندارد، انتخاب نموده و با رأی آنان، آن شخص وارد مجلس شود، مسئول بوده و باید فردای قیامت پاسخ گو باشند. 

انتهای پیام         40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    در کمتر از یک ماه، دو مصاحبه از ایشان زده اید!!/ گویا کاندیدای انتخابات هم شده اند. جا دارد که بیشتر دقت شود.