شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رضویه مشهد به ارتباط سالیانه با بیش از ۶۰۰ فارغ التحصیل این مدرسه اشاره کرد و گفت: برنامه های این مدرسه در راستای چشم انداز آن یعنی "خانواده و سبک زندگی" اجرا می شود.

خانم زلفی زاده  در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد،  با اشاره  به دیدگاه اسلام درباره جایگاه زن، اظهارداشت: به برکت انقلاب اسلامی، زنان توانستند به جایگاه واقعی و مورد نظر اسلام دست یابند، اما برای اینکه امروز بانوان بتوانند به جایگاه واقعی خود واقف شوند، باید شاخصه های زن در اسلام معرفی و تبیین گردد.

وی ادامه داد: اگر امروز در دنیای غرب بحث فرانوگرایی و پست مدرنیسم مطرح است، در جامعه ما نیز باید ارزش های اصیل اسلامی غفلت شده، احیا گردد و به معنای واقعی کلمه انقلابی باشیم، البته این مهم نیازمند حضور جدی بانوان طلبه در عرصه اجتماع است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه مشهد در ادامه با اشاره به بخش ها و فعالیت های این مدرسه، گفت: یکی از فعالیت های مهم این مدرسه برگزاری کلاس های  شبهه شناسی است که با موضوعات مختلف همچون عاشورا، ولایت و ... برگزار می گردد و مورد استقبال استادان و طلاب قرار گرفته است.

زلفی زاده،  واحد احسان را یکی از بخش های مدرسه علمیه رضویه مشهد معرفی کرد و ابراز داشت: این بخش به امور رفاهی و رفع مشکلات مالی طلاب مدرسه می پردازد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه مشهد به ارتباط سالیانه با 617 فارغ التحصیل این مدرسه اشاره کرد و افزود: برنامه های آتی این مدرسه در راستای چشم انداز آن یعنی "خانواده و سبک زندگی" اجرا می شود و امیدواریم بتوانیم آن را با کیفیت خوبی اجرا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha