پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ مصطفی ملص

حوزه/ مصطفی ملص گفت: تصمیم اتحادیه عرب مبنی بر تروریستی دانستن حزب الله لبنان، مطابق میل آمریکا و اسرائیل است و عربستان کشوری است که از دیرباز در پی برآورده کردن این خواسته ها و تحمیل آن به کشورهای عربی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»شیخ مصطفی ملص، روحانی اهل سنت لبنان و رئیس اللقاء التضامنی الوطنی با اشاره به نشست اخیر اتحادیه عرب و تصمیم وزرای خارجه عربی مبنی بر تروریستی دانستن حزب الله لبنان گفت: این تصمیم اتحادیه عرب مطابق میل آمریکا و اسرائیل است و عربستان کشوری است که از دیرباز در پی برآورده کردن این خواسته ها و تحمیل آن به کشورهای عربی است که خود را به عربستان فروخته اند.

وی افزود: حزب الله یک جنبش مردمی با سیاست مقاومت است که توانست لبنان را از اشغال صهیونیست ها خارج کند و مسالمت داخلی را حفظ کند و بدین ترتیب حزب الله بزرگ ترین پایگاه مردمی را در میان طوایف و مذاهب لبنان دارد.

شیخ ملص در ادامه از مردم لبنان خواست حمایت خود را از مقاومت اعلام کنند و ما از موضع وزیر امور خارجه لبنان در اعلام مخالفت با این تصمیم ظالمانه متشکریم؛ چرا که مانند سایر وزرای عرب در برابر این تصمیم ساکت ننشست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha