چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی ارفع، با بیان اینکه شهادت انسان‌های آزاده‌ای چون شیخ نمر در دوران جاهلیت مدرن جای تعجب ندارد، گفت: امروز استکبار به یکی از احمق‌ترین ژاندارم های خاورمیانه به نام آل سعود دل‌بسته که روی گنج نشسته و علیه اسلام فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،‌ حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، ظهر امروز در جمع طلاب و دانشجویان فعال فرهنگی این استان اظهار کرد: در جنگ بین حق و باطل، انسان‌ها به سه دسته می‌شوند، عده‌ای ندای حق در دل و فطرتشان اثر کرده و از گذشته خود جداشده و به‌حق می‌پیوندند، عده‌ای هم بین تکلیف و نفس، از دنیا دست نکشیده ، آرام‌آرام زیر بار هواپرستی و غفلت، حق را انکار می‌کنند و باوجدان خفته سر سفره‌های معاویه‌های زمانه می‌نشینند و اما دسته سوم نه‌تنها به باطل پایبندند، بلکه از حرکت انسان‌های آزاده و حق‌طلب هم جلوگیری می‌کنند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: شهادت انسان‌های آزاده‌ای که در دوران جاهلیت مدرن،‌ دوران تلاقی زر و زور و تزویر، ابوذر گونه ایستادگی کرده و به شهادت می‌رسند،‌جای تعجبی ندارد.

وی بابیان اینکه کسانی که سرمایه اصلی یعنی ایمان را فراموش نکرده و به خدا ایمان داشته باشند، موفق و رستگارند، افزود: امروز آزادی خواهان در عربستان، یمن و ... در امتداد آن حقیقت الهام گرفته از حضرت ابراهیم(ع) و پیامبر خاتم (ص)، به دنبال تشکیل امت واحده اسلامی و نابودی باطل های همچون رژیم صهیونیستی هستند.

این کارشناس حوزوی در ادامه عنوان کرد: وظیفه ما در  قبال شهادت شیخ نمر این است که همچنان از عملکرد شهید حمایت کنیم، یک روحانی در کشور مملوع از استبداد چگونه ندا بلند می‌کند، شیخ زکزاکی چگونه در نیجریه این‌همه شیعه جذب می‌کند، این‌ها فقط و فقط به پشتوانه پایگاهی است که امام(ره) در منطقه ایجاد نمودند و نسیم لطیف انقلاب و اسلام را در جهان منتشر کردند.

وی بابیان اینکه نظام سلطه چند ژاندارم در منطقه ازدست‌داده است، اظهار کرد: امروز به یکی از احمق‌ترین آن‌ها دل‌بسته است که روی گنج نشسته و علیه اسلام فعالیت می‌کند و از جریان تکفیری وداعش حمایت انجام می‌دهد.

این کارشناس دینی گفت: در شرایطی که استکبار جهانی، اسلام، شیعه و ایرانی  را تروریست می‌خواند، رهبر فرزانه انقلاب در فضای مجازی نامه‌ای خطاب به جوانان غربی و اروپایی نوشتند و فرمودند: بروید اسلام را از منابع آن دریافت کنید ؛ این اقدام ایشان راه و الگویی برای فعالان دینی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر کسی دغدغه انقلاب را دارد، باید پیرو کلام و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد که در اینصورت پیشرفت کشور ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha