جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 366572
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
 بزرگداشت شیخ نمر در لاهه

حوزه/ مراسم بزرگداشت روحانی مظلوم شیخ نمر با حضور جمعی از شیعیان در شهر لاهه هلند برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مراسم بزرگداشت روحانی شهید شیعه شیخ نمر در مرکز فرهنگی کوثر، در شهر لاهه هلند برگزار شد.

حجت الاسلام  سيد علي سعبري، امام جماعت این مرکز اسلامی در سخنانی اشاره به شجاعت این شهید مظلوم گفت: موضع گیری های شجاعانه شیخ نمر در امتداد موضع گیری های اصحاب پیامبر(ص) و نشأت گرفت از سیره پیامبر (ص)گرامی اسلام بود.

وی با اشاره به تلاش ها و فعالیت های دینی شیخ نمر اظهار داشت: این شهید مظلوم در تمام موضع گیری هایش دعوت کننده  به امر به معروف و نهی از منکر بود.

امام جماعت مرکز اسلامی کوثر با اشاره به اینکه شهدا با جان فشانی خود به سعادت رسیده اند به برخی ویژگی های اخلاقی و انسانی شیخ نمر پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به با اشاره به آیه «كُنتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللّهِ» اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر با خیر و صلاح امت اسلامی در ارتباط است.

حجت الاسلام  سعبري افزود: دین اسلام رحمت و رأفت را برای انسان به ارمغان آورد پیامبر اسلام برای نجات بشریت از ظلمت و انحراف به سوی نور در تمامی عرصه ها مبعوث گردید.

انتهای پیام/

20/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha