پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آشتیانی

حوزه/ نباید اجازه دهیم که همچون دوران ائمه،(ع) رهبر جامعه اسلامی احساس تنهایی کند؛ دشمنان تمام توان خود را گذاشته اند که مردم را از ولایت فقیه جدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی  امشب در همایش بصیرت علوی  که در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شدگفت: حضور و نظارت فعالان انجمن های اسلامی اصناف نقش بسیار مهمی در توسعه فرهنگ انقلابی در کشور داشته است.

وی افزود: اجتماع فعالان مذهبی و انقلابی در کشور بسیار مغتنم است؛ اگر این اجتماعات در جامعه ما توسعه یابد می توان به رشد نهادهای انقلابی کمک شایانی کند.

معاون جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: راه انقلاب راه اسلام است و هر کسی که در این مسیر فعالیت می کند در حقیقت در راه اسلام اصیل گام نهاده و می تواند خود را از کوران هجمات شیطانی در آخرالزمان حفظ کند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بیان کرد: اگر امروز یک و نیم میلیارد مسلمان در روی زمین زندگی می کنند به حسب تلاش هایی است که بزرگان دین ما از پیامبر(ص) و ائمه(ع) و اصحاب پاک و خالص پیامبر همچون جناب ابوذر تحمل کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید ندای مکتب اهل بیت(ع) را به دنیا برسانیم؛ باید به دنیا بگوییم که حزب الله سربلند لبنان ثمره چنین مکتبی است.

وی افزود: امروز سید حسن نصر الله که آزاد مرد و شجاع ترین فرد در دنیای عرب است خود را سرباز مقام معظم رهبری می داند و در همه امور گوش به امر رهبر انقلاب است.

معاون جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: عوامل متعددی دست به دست هم داد تا انقلاب اسلامی ما به چنین ظرفیتی برسد که تمام دنیا عوامل خود را برای شکست این انقلاب بسیج کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بیان کرد: اگر همه ملت ما در صحنه باشد و پشتیبان ولایت فقیه باشد، دنیا هم نمی تواند در مقابل ما قد علم کند؛ نباید اجازه دهیم که همچون دوران ائمه،(ع) رهبر جامعه اسلامی احساس تنهایی کند؛ دشمنان تمام توان خود را گذاشته است که مردم را از ولایت فقیه جدا کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در فتنه 88 بسیار امیدوار بود که کاری انجام دهد، ولی مردم ما در 9 دی چنان سیلی زدند که چشم فتنه را کور کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha