جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رحیم پور ازغدی

حوزه/ دکتر حسن رحیم پور ازغدی گفت: امروز دشمنان به اسم دموکراسی رسانه نوعی دیکتاتوری رسانه را ایجاد کرده که با حرفه ای گری و هوشمندی اهداف خود را پیش می برند.

به گزارش«حوزه» از تهران، دکتر حسن رحیم پور ازغدی طی سخنانی در همایش رسانه و دموکراسی که به همت سازمان بسیج رسانه در سالن همایش های سپاه محمد رسول الله(ص) برگزار شد، با بیان اینکه دیپلماسی در دنیا به معنای محافظه کاری به سود جریان سلطه است گفت: رسانه های موثر در در دنیا دیپلمات ماب هستند، یعنی هم می گویند هم نمی گویندو مصیبت ما این است در حوزه رسانه، بچه مسلمان و متعهد کم داریم.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان به اسم دموکراسی رسانه نوعی دیکتاتوری رسانه را ایجاد کرده که با حرفه ای گری و هوشمندی اهداف خود را پیش می برند.

عضور شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطر نشان کرد: رسانه های ما ضمن درک واقعیت های امروز جهان با تعهد و بصیرت رفتار کرده و باید مراقب باشند با ناشی گری جای ارزش ها وضد ارزش ها را جابجا نکنند.

وی گفت: در رسانه های بین المللی دنیا شاهد حاکمیت اقلیتی سرمایه داری هستیم که دیکتاتوری هوشمندانه خود را اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه دموکراسی رسانه ای واقعی را باید در متن اسلام و آموزه های اهل بیت(ع) جستجو کرد بیان داشت: تمام عالم را دیکتاتوری رسانه ای در بر گرفته و به همین خاطر است که می بینیم تحولات منطقه ای و جهانی را آنطور که می خواهند، برجسته و ضریب اهمیت می نمایند.

پور ازغدی ادامه داد: رسانه های لیبرالیستی و سرمایه داری به توجیه وضع موجود به نفع استکبار می پردازد و حال آنکه باید با تخصص و سواد رسانه ای ضمن پرهیز از دروغ تهمت و امرو غیر شرعی به روشنگری بپردازیم.

وی در  پایان گفت: آنچه ضرورت دارد اینکه فعالانه وارد عرصه رسانه شویم و گرنه نه تنها مدیریت نمی کنیم بلکه مدیریت می شویم و این هشدار جدی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha