جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام حاج صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، دو قطبی کردن و ایجاد انشقاق در جامعه را از راهبردهای دشمنان و در رأس آنها آمریکا اعلام کرد و گفت: تضعیف و تحریف خاکریزهای انقلابی و ایجاد تفرقه در جبهه انقلابیون از دیگر اهداف دشمن است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در حسینیه ثارالله خرم آباد، گفت: امروز جبهه استکبار در برابر انقلاب اسلامی احساس خطر می کند و سعی دارد تا با آزمایش و به کارگیری نیروهای متعدد، به درون نظام نفوذ کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد جبهه انقلاب را از درون مخدوش نماید، تصریح کرد: باید مراقب فتنه های دشمن باشیم، چرا که فتنه قدرت تشخیص را از انسان می گیرد و هدف خود را پیش خواهد برد.

*نفوذ متافیزیکی دشمن

وی با اشاره به اینکه نفوذ ابعاد مختلفی دارد، خاطر نشان کرد: دشمن در عصر حاضر نفوذ متافیزیکی با محوریت نفوذ بر افکار، را انتخاب کرده و سعی دارد افکار و اهداف خود را حتی بر نیروهای انقلابی نیز حاکم سازد و قدرت تشخیص حق و باطل را از آنها بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، راهبرد دیگر دشمن را دو قطبی کردن و انشقاق در جامعه عنوان کرد و یادآور شد: تضعیف و تحریف خاکریزهای انقلابی و ایجاد پروژه تفرقه در جبهه انقلابیون نیز از دیگر اهداف دشمن است.

*انتخاب اصلح دشمن را مایوس می کند

وی با اشاره به انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی باید با انتخاب اصلح، دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پایسدران انقلاب اسلامی، تعبد، تقید، تبعیت از ولی فقیه، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و همچنین خدمتگزاری به مردم را از جمله شاخصه های کاندیدای اصلح برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با اشاره به پروژه اسلام هراسی غرب، گفت: اسلام دین رحمت و مهربانی است، ولی همواره در برابر جبهه کفر و باطل ایستادگی و مقاومت کرده و سازش پذیری در برابر دشمن را مساوی با کفر می داند.

* راه امام(ره) را فراموش نکنیم

وی در پایان تصریح کرد: برای ادامه مسیر انقلاب و اهداف امام خمینی(ره) باید راه امام(ره) را فراموش و کنار نگذاریم و در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم، در این صورت استکبار کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha