پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید

حوزه/ حجت الاسلام یعقوبی با تاکید براینکه تشییع پیکر شهداء، دارای پیام وحدت، حریت و آزادگی است، گفت: ترویج فرهنگ شهادت مانع از نفوذ دشمن می گردد.

حوزه/ حجت الاسلام محمد یعقوبی در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در فارس  با اشاره به تشییع پیکر پاک و مطهر 94 شهید جاویدالاثر دوران دفاع مقدس در شهرستان  نورآباد اظهارداشت : این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم  و مسئولان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان نورآباد ممسنی  با تاکید براینکه  تشیع شهدای گمنام موجب عزت افتخار و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: تقدیم 600 شهید جان بر کف نشان از حضور مردم این شهر در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی بیان داشت: شهداء تا زمانی که به درجه ی رفیع شهادت نائل شده اند متعلق به خانواده خود هستند و هنگامی که پای در رکاب جهاد فی سبیل الله گذاشتند و به فیض شهادت نائل شدند متعلق به خانواده بزرگ اسلام اند.

حجت الاسلام یعقوبی  با تاکید براینکه  تشییع  پیکر شهداء، دارای پیام وحدت، حریت و آزادگی است، تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهادت مانع از نفوذ دشمن می گردد

وی با یادآوری اینکه کاروان شاهدان بصیر در طی 3 مرحله توسط گروه کمیته تفحص مفقودان نیروهای مسلح شناسایی و وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده اند، بیان داشت: پیکر شهدای شناسایی شده از 6 محور و در مسیر 4000 کیلومتری در 60 نقطه ی استان فارس از امروز تا 30دیماه سال جاری تشیع می شود و حضور مردم در مراسم تشییع تجدید پیمان  با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب است

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha