پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار نقدی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سیاست رسانه ای وارونه سازی حقیقت از سوی دشمنان، گفت: تقویت وحدت در برابر دشمن مهترین رسالت امروز رسانه های کشور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، سردار محمدرضا نقدی، ظهر امروز در همایش شهدای خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به مردم دنیا قدرت عظیم ملت ها را نشان داد گفت: مستکبران عالم می خواهند این قدرت بزرگ را از طریق ابزار رسانه کنترل خود در آوردند، به همین خاطر است که می بینیم 95درصد رسانه های دنیا در اختیار خشن ترین حکومت ها بوده و علیه بشریت به کار می رود.

وی با اشاره به سیاست رسانه ای وارونه سازی حقیقت از سوی دشمن افزود: در همین ماجرای دستگیری ملوانان آمریکایی که شاهد اقتدار ملی و حقارت آمریکا بودیم متاسفانه برخی رسانه های داخلی مطابق با خواست دشمن به بزک آمریکا پرداختند.

وی اضافه کرد: برخی رسانه های داخل کشور گویا فراموش کرده اند که ایرانی هستند و به جای آنکه از تجاوز دشمن حرف بزنند به تشکر وزیر خارجه آمریکا که متجاوز گر است اشاره داشتند.

نقدی ادامه داد: در بسیاری از قضایا از جمله مسئله سفارت عربستان دست های پشت پرده ای بود که اینگونه القاء می کرد که متدین و بچه حزب اللهی این کار را کرده بودند، در حالی که این طور نبود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال اختلاف افکنی در منطقه برای رسیدن به اهداف شوم خود هستند، ابزار داشت: اینگونه نیست که برخی رسانه ها وانمود می کنند خط مبارزه ما با استکبار، جنگ عرب و عجم است و حال آنکه ایجاد همین تکفیری ها نیز با هدف مقابله با انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: جریان تروریستی تکفیری به خواست و هدایت آمریکا و غرب و صهیونیست ها ایجاد شد تا با اسلام هراسی مانع از صدور تفکر ناب اسلامی به دنیا شوند.

وی همچنین به لزوم هوشیاری رسانه ای در برابر توطئه های دشمن اشاره کرد و افزود: امروز مهترین رسالت رسانه ها  تقویت وحدت و بصیرت و انسجام در برابر دشمن باشد.

وی با بیان اینکه بسیج محمل تجمیع افراد انقلابی و همفکری برای تاثیر گذاری در مسیر اهداف انقلاب است  خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید از رسانه های متعهد و ارزشی حمایت کنند هر چند در قربت رسانه های حق مدار نباید از تلاش در برابر دشمن غافل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha