پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جریان انحرافی

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:امروز خطر جریان های انحرافی متوجه نسل نوجوان و جوان جامعه است و در این خصوص باید به این قشر بصیرت لازم القاء شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مرادیان در کارگاه فصلی ائمه جماعات دانشگاه های استان که با بررسی جریان های انحرافی از جمله جریان یمانی که بعنوان آسیب جدی به تفکر قشر جوان جامعه خدشه وارد نموده است افزود:امروز پیروان جریان یمانی معتقدند که احمد بن الحسن همان یمانی آخرالزمان می باشد و این جریان انحرافی را با استناد به روایات ضعیف و سست در فضای مجازی و بین جوانان پخش نموده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز هدف نهایی فرقه های انحرافی و نحله های فکری فاصله انداختن بین مکتب اسلام و روحانیت است تصریح کرد:روحانیت و مبلغان در دانشگاه ها باید با آگاه سازی و بصیرت به جوانان از گسترش این هجمه ها و ورود این فرقه ها به افکار جوانان جلوگیری نمایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد:در این زمینه مبلغان باید با مجهز شدن به علم روز ،توان پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان را داشته باشند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha