سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رهبر محمدی - کرمانشاه

حوزه / با بصیرت و هوشیاری که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است نسبت به فتنه ها و تبلیغات ضد دینی دشمنان انقلاب باید آگاه بود تا بتوان اقتدار و عظمت انقلاب را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام رهبر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با اشاره به  در پیش رو بودن  سالگرد روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های ایام دهه فجر ابراز داشت: 14 محفل انس با قرآن، 14 ایستگاه قرآن بخوان، جایزه بگیر، 14 همایش تجلیل و تکریم از چهره های قرآنی و حمایت از برنامه های فرهنگی مؤسسات و کانون های مذهبی از جمله برنامه های دهه فجر می باشد که در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی ، دهه فجر حماسه ای بزرگ است و نشان دهنده عشق و ارادت مردم به نظام و ولایت فقیه می باشد.

مدیر اداره امور قرآني دارالقرآن الکریم اداره كل تبليغات اسلامي کرمانشاه دهه فجر را برگرفته از قرآن دانست و اظهار داشت: متولیان امور فرهنگی و قرآنی باید نسبت به برگزاری برنامه های ایام دهه فجر اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به تبلیغات ضد دینی علیه انقلاب اسلامی بیان داشت: با بصیرت و هوشیاری که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است نسبت به فتنه ها و تبلیغات ضد دینی دشمنان انقلاب باید آگاه بود تا بتوان اقتدار و عظمت انقلاب را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: امید است که تمامی مسئولان فرهنگی ادارات تلاشی در راستای هرچه با شکوه برپا شدن برنامه های دهه فجر در مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه، ادارات، محافل و اماکن عمومی داشته باشند.

رئیس اداره امور قرآني دارالقرآن الکریم اداره كل تبليغات در پایان خواستار همکاری گروه های خودجوش مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر شد و خاطر نشان کرد: امید است که با همکاری مردم و سایر دستگاه ها و ادارات دولتی بتوانیم جایگاه انقلاب اسلامی را تثبیت و ادامه دهنده آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha