جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روایت تصویری از فعالیت یک مبلغ در مناطق محروم خوزستان

حوزه/ امام جمعه منطقه جازموریان کرمان با اشاره به نیاز مردم مناطق محروم جهت آشنایی با مسایل دینی گفت: امروز مبلغان باید اهتمام بیشتری به مناطق محروم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام محمد محمدی نور، امام جمعه منطقه جازموریان(شهر زه کلوت) استان کرمان در حاشیه نشست مبلغان فعال جنوب استان کرمان با معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در کرمان، با اشاره به کمبود امکانات در منطقه جازموریان گفت: به برکت جمهوری اسلامی امکانات خوبی وارد این منطقه شده است اما نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی در خصوص مشکلات فرهنگی موجود در این منطقه خاطرنشان کرد: مردم منطقه جازموریان نیازمند آشنایی بیشتر با مسائل دینی و اعتقادی می باشند که نیاز داریم مبلغان با روحیه جهادی اهتمام بیشتری جهت اعزام به این مناطق داشته باشند و سطح آگاهی این منطقه را در مسائل دینی و اعتقادی بالا ببرند.

امام جمعه جازموریان در پایان افزود: فقر اقتصادی و فرهنگی دامن گیر این مناطق است که اگر توجه جدی به این مهم نشود تهدیدات جدی شامل مناطق محروم خواهد شد و ما مبلغان وظیفه داریم در راستای برکند فقر فرهنگی این مناطق تلاش مستمر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha