پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان از ارسال هزار اثر پژوهشی به جشنواره علامه حلی(ره) این استان خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه تمدید شده است.

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»،  اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان، جشنواره هشتم علامه حلی (ره) از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار و از مدت ها قبل فراخوان این مهم در استان اعلام شد.

دبیر جشنواره علامه حلی استان کرمان، با اشاره به این که جشنواره هشتم، در کرمان و 14 استان کشور برگزار می شود، گفت: این جشنواره در استان کرمان برای سومین بار بصورت استانی برگزار می شود و طلاب برادر و خواهر تا 30 آذرماه فرصت داشتند آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی از ارسال هزار اثر پژوهشی تا پایان آذرماه به دبیرخانه این جشنواره خبرداد و یادآورشد: با تصویب شورای سیاستگذاری جشنواره علامه حلی(ره)، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تمدید شد.

حجت الاسلام انجم شعاع گفت: این تمدید، بر اساس درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس علمیه سراسر کشور و همچنین دبیرخانه‌های استانی جشنواره صورت گرفت که پس از طرح این درخواست‌ها در شورای سیاستگذاری جشنواره، اعضای این شورا موافقت خود را با درخواست‌های مطرح شده اعلام کرد.

وی اذعان داشت: بر این اساس، طلاب جوان سراسر کشور تا 30 دی‌ماه فرصت دارند ضمن ثبت‌نام در سامانه اینترنتی جشنواره، پرینت فرم ثبت‌نام را به همراه اصل اثر خود به دبیرخانه جشنواره استانی کرمان ارسال نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان در ادامه درباره چگونگی برگزاری جشنواره‌های استانی یادآورشد: با تشکیل دبیرخانه جشنواره در یک استان، در مرحله اول، آثار طلاب خواهر و برادر استان، در دبیرخانه استانی جشنواره بررسی و ارزشیابی شده و از آثار برتر، طی مراسمی در مرکز همان استان تقدیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، آثار برتر استان جهت رقابت با آثار برتر سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می‌شود و به این ترتیب، آثار برتر یک استان، فرصت برگزیده شدن در جشنواره سراسری علامه حلی(ره) را نیز خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha