پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقدیر از برگزیدگان همایش سخنی با قلب های زنده

حوزه/ همایش «سخنی با قلب های زنده» با تقدیر از صاحبان مقالات برتر و شایسته تقدیر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مفتح پیش از ظهر امروز در همایش «سخنی با قلب های زنده» که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی  امام خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: این همایش در راستای تبیین و ترویج دو نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا برگزار شده تا حوزویان بتوانند اقدامی مناسب در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که محورهای گوناگونی برای ارائه مقاله در این همایش عرضه شده است، ابراز داشت: خوشبختانه در فرصت کمی که داشتیم، 70 مقاله خوب به دبیرخانه همایش ارسال شد که در این میان، 2 مقاله به عنوان مقاله برتر و 2 مقاله دیگر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

دبیر علمی همایش سخنی با قلب های زنده خاطرنشان ساخت: ان شاءالله در سال آینده همزمان با سالروز دومین پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، همایشی بین المللی برگزار خواهیم کرد.

خاطرنشان می شود در پایان این همایش از حجج اسلام علی کارشناس و محمد حسن دهقان به عنوان صاحبان مقاله برتر و همچنین از حجج اسلام سید محمدرضا طالبیان و احمد دهقان به عنوان صاحبان مقالات شایسته تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha