جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیرحوزه علمیه قزوین به دشمنی استکبار جهانی، به خصوص آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران اشاره و گفت: همان‌طور که بارها مقام معظم رهبری تأکید نموده، نباید به دشمن اجازه نفوذ داد و باید همه اقشار جامعه در این خصوص هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در گردهمایی اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین که با حضور نماینده ولی‌فقیه، در مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: مدارس علمیه استان قزوین از حضور مؤثر و تأثیرگذار طلاب و اساتید مدارس بهره می‌گیرند که امیدواریم همدلی، همفکری و همکاری بیشتر مدیران مدارس، به رشد و توسعه بیشتر حوزه علمیه منجر شود.

وی تصریح کرد: اساتید و مدیران مدارس علمیه استان همکاری‌های بسیار خوبی در راستای تحقق اهداف حوزه‌های علمیه دارند و ضروری است برای دستیابی کامل به اهداف تعیین شده این همکاری‌ها افزایش پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین باتاکیدبر گسترش ارتباط حوزه و مردم، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های جدی که در این زمینه داریم این است که با برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه با حضور مردم و در مدارس علمیه بیشتر شود و مردم بیشتر با فضای حوزه‌ها آشنا شوند.

وی ادامه داد: حضور بیشتر طلاب و روحانیون در مساجد یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در جهت تقویت ارتباط مردم با حوزه‌ها دنبال خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم اشاره کرد و گفت: در مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به هیچ عنوان نباید کوتاهی شود و باید در این راه همه ملت ایران در این انتخابات شرکت گسترده و باشکوهی داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این دوره بسیار حساس و با اهمیت بوده و باید تلاش کنیم بتوانیم نمایندگان اصلح و شایسته را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین به دشمنی استکبار جهانی، به خصوص آمریکای جنایتکار با ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: همان‌طور که بارها مقام معظم رهبری تأکید نموده، نباید به دشمن اجازه نفوذ داد و باید همه اقشار جامعه در این خصوص هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: قاعده کلی در مورد دشمنان اسلام این است که آن‌ها هرگز به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند و به اهداف و برنامه‌های خود پایبند نیستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha