شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ دبیر اجرایی کنگره شهدای روحانی اصفهان از برگزاری هفتمین اجلاسیه گرامیداشت ۵۹۰ شهید روحانی و طلبه استان، با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خبر داد.

مظاهر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برگزاری هفتمین کنگره شهدای روحانی  استان اصفهان، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و نظام جمهوری اسلامی ارزش و منزلت خاصی برای شهدای هشت سال دفاع مقدس که جان خود را در راه دفاع از آرمان های نظام و انقلاب فدا کردند، قائل است و این ارزش نهادن برخاسته از غیرت دینی و ملی است.

دبیر اجرایی کنگره شهدای روحانی اصفهان با بیان این که شهدا در حقیقت معجزه گران قرن و انقلاب اسلامی محسوب می شوند، افزود: روحانیت همواره در صحنه های مهم انقلاب اسلامی  پیشتاز بوده و بیشترین شهد را در میان اقشار مختلف، تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به این که  جمعیت کشور در زمان جنگ تحمیلی، 36میلیون نفر بود که 250هزار نفر از آنها روحانی بودند و بالغ بر 4500نفر از آنان شهید شدند، افزود: استان اصفهان بیش از 590 شهید طلبه  و روحانی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

محمدی به برگزاری هفتمین کنگره شهدای روحانی اصفهان اشاره کرد و گفت: اين مراسم با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداء خصوصا شهداي طلبه و روحاني و تجليل از خانواده هاي آنان، روز پنجشنبه 8 بهمن ماه، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه، در محل ناحيه بسيج حضرت امام صادق(ع)‌ واقع در اصفهان، خيابان كمال اسماعيل، خيابان باغ گلدسته برگزار می شود.  

وی در پایان یادآور شد: شهيد برگزيده روحاني استان اصفهان در سال 94، ‌شهيد حجت الاسلام والسملمين محمد تقي بشارت مي باشد كه توسط منافقين کوردل، در سال 1360 در تهران به شهادت رسید.  313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha