پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مهدی امیدیان نایب رئیس اتحادیه کشوری موسسات قرآنی مردمی

حوزه/ نائب رئیس اتحادیه کشوری موسسات قرآنی مردمی بر ضرورت ساماندهی فعالیت های قرآنی جزیره ای تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان،حجت الاسلام مهدی امیدیان، ظهر امروز در دوازدهمین مجمع عمومی موسسات قرآنی استان لرستان که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اعلام این خبر افزود:قرآن نور مطلق است و حرکت و خدمت در این مسیر برای اعضای اتحادیه موسسات قرآنی اجر معنوی بالایی دارد .

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره موسسات قرآنی به عنوان قلب تپنده موسسات قرآنی باید با انسجام و همفکری بتوانند در ایجاد ابتکار و خلاقیت برای جذب جوانان به این موسسه تلاش نمایند، یادآور شد: امروز باید از جزیره ای کار کردن فعالیت های قرآنی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام امیدیان خاطر نشان کرد:توانمند سازی آموزشی اعضای اتحادیه موسسات قرآنی از لحاظ کمی و کیفی از جمله فعالیت های مستمر اتحادیه مراکز قرانی استانهاست.

نائب رئيس اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور با اشاره به اینکه اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان لرستان در سال جاری بعنوان اتحادیه برتر موسسات قرآنی مردمی کشور شناخته شده، اظهار داشت:۱۳بهمن ماه سال جاری فعالیت های قرآنی موسسات قرآنی استان لرستان در قالب جشن نور از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

حجت الاسلام امیدیان با بیان اینکه فعالیت در موسسات قرآنی کار گروهی و شبکه ای است، افزود:امید می رود با تلاش مضاعف فعالیت این موسسات بتوانیم فعالیت های قرانی را در جامعه و بین آحاد مردم نهادینه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha