پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محسن غرویان

حوزه/ استاد حوزه گفت: مسئله برجام نمونه ای از اقتدار ایران در مسائل بین المللی و سیاسی است و این اتفاقات حتی باعث می شود ایران از حالت انزوای بین المللی بیرون بیاید و روابط با کشورهای دیگر به حالت عادی برگردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به توافقات برجام گفت: توافقات انجام شده اتفاق بسیار مبارکی بود که بعد از12 سال در موضوع هسته ای و در قالب برجام به اجرا در آمد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که  امیدواریم جامعه و کشور بیشترین سود را از مسئله برجام ببرد و مردم شاهد نتایج مثبت آن در موضوعات مختلف اقتصادی و سیاسی باشند افزود: مسئله برجام نمونه ای از اقتدار ایران در مسائل بین المللی و سیاسی است و این اتفاقات حتی باعث می شود ایران از حالت انزوای بین المللی بیرون بیاید و روابط با کشورهای دیگر به حالت عادی برگردد.

 حجت الاسلام  و المسلمین غرویان عنوان کرد: مسؤلان باید طوری در پسابرجام عمل کنند که مردم حلاوت و شیرینی توافقات را در زندگی خود احساس کنند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مسؤلان نظام باید اتفاقات پسا برجام را به درستی رصد کنند و در مذاکرات با عمل کرد مناسب خود جلوی آسیبها و راه های نفوذ احتمالی را ببندند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ از موضوعات جدی، دقیق و حساس است بیان داشت: نباید در رابطه با نفوذ تفسیر به رأی کرد و هر کسی از پیش خود معنایی از آن ارائه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان گفت: نفوذ ابعاد مختلفی دارد و یکی هم نفوذ شیطان و وسوسه های ابلیس درون است؛ اگر انسان دارای تقوا و ایمان قوی نباشد، قطعا جلودار این نوع از نفوذ نخواهد بود و زمین خواهد خورد.

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha