پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمود حاتمی نیا/ نماینده طلاب و فضلای بیجار

حوزه/ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و این امر می طلبد که همه مبلغین و طلاب برای ترویج و ترغیب حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمود حاتمی نیا در گردهمایی طلاب  و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سالن  جلسات این شهر در قم برگزار شد گفت: لازم است از همه مسؤلین کشور به هر نحوی و در هر لباسی که  به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم، خدمت  صادقانه می کنند و باعث شکوفایی، عزت و سربلندی نظام می شوند تقدیر و تشکر کرد.

قاضی دیوان عالی کشور به موضوع توافق هسته ای و دو انتخابات پیشرو  اشاره کرد و اظهار داشت: باید از دولت مردان و تیم دیپلماسی کشور که  برای به ثمر نشستن برجام، تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تلاش

کردند هم تشکر و قدرانی کرد و با این دیپلماسی قوی، خود عزت جامعه اسلامی ایران را به همه جهانیان به اثبات رسانیده اند.

وی اظهار داشت: انتخابات مجلس  شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و این امر می طلبد که همه  مبلغین و طلاب در هر سنگری که هستند برای ترویج و ترغیب مردم برای شرکت پر شکوه در این دو انتخابات تمام سعی خود را بکار بگیرند.

حجت الاسلام و المسلیمن حاتمی نیا گفت: تبلیغ و ترویج باید از اهل خانه و بعد همسایه و مقربّین و مردم شروع شود تا شاهد حضورچشمگیر مردم در انتخابات باشیم و از این طریق بتوانیم توطئه های دشمن را که برای از بین بردن اسلام و نظام و انقلاب نقشه کشیده اند خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید حسن موسوی زمانی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    ال کبود با قدمت بالی نوه قرن حکایت دارد. در در اوایل جنگ جهانی وشیوع وبا روستا پرجمعیت گروس که با بیشاز 740 خانوار وجمعت بالغ بر 4500 نفر و5 قهوه خانه وحمام خزینه در شبانه روز فعال ومسجد. وتعداد کسبه 112 غرفه وزنان متخصص مامایی بالغ بر 5 زن مومنه وفهیمه. وتعداد دلاک 5 نفر وسرپرستان روستا به تعداد 3 نفر به حالت شورای سه نفره امورات روستا را اداره می کردند. اما بعلت شیوع وبا مهاجرت به سمت کرمانشان وکشور عراق شهرستان سامراه حکایت دارد بالای 120 خانوار فقط به کرمانشاهان سنقر کنکا ور وبه سمت عراق از سادات موسوی وزمان وسبحان وصالی می توان نام برد. که سادات موسوی زمانی وشهدای عزیز کنکاور کرمانشاه معرفی نمایم اولین دختر دانشجوی در دانشگاه مشهد خانم شهیده سیده موسوی زمانی از شهرستان کنگاور می باشند و خانواده های مرحوم کربلای ممان موسوی رانده شده از کشور عراق شهرستان سامره به ایران که هم اکنون مقیم اردبیل هستند بالای 7 خانوار از زرییه سادات ال کبود گروس میباشند.