پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: همه کاندیداهای انتخابات و جریان های سیاسی باید در فعالیت ها و سخنان خود به قانون تمکین کنند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: همه کسانی که علاقه مند به فعالیت در ساحت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و خود را در معرض رأی مردم می خواهند قرار دهند، باید در درجه اول به قانون و آرمان های نظام اسلامی ملتزم باشند.

وی با بیان این که متاسفانه در این روزها شاهد شکل گیری هجمه جدیدی علیه شورای نگهبان هستیم، افزود: فقهای شورای نگهبان همواره مورد اعتماد حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند و هجمه علیه این نهاد قانونی و انقلابی، حرکت در مدار خواست دشمنان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که در آستانه انتخابات حساس اسفندماه ، کشور بیش از هر زمانی نیازمند آرامش است، گفت: اگر کسانی اعتراضی به روند بررسی صلاحیت دارند، باید آن را از مجرای قانونی دنبال کنند و تخریب نهادهای قانونی کشور به هیچ وجه به صلاح کشور و نظام نیست.

وی حضور حداکثری در انتخابات را جلوه گاه و مظهر اقتدار نظام در دنیا عنوان کرد و افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حتی کسانی هم که نظام و رهبری را قبول ندارند باید برای حفظ امنیت کشور در انتخابات شرکت کرده و نسبت به سرنوشت کشور و جامعه ، از خود حساسیت نشان دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha