پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
درخواست پزشکان بر حذف اسرائیل از انجمن جهانی پزشکی

حوزه/ ۷۱ پزشک انگلیسی به دلیل شکنجه فلسطینیان به دست پزشکان اسرائیلی، خواستار اخراج گروه اسرائیلی از انجمن جهانی پزشکی شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از maannews.com، گروهی از پزشکان انگلیسی قصد دارند اسرائیل را از انجمن جهانی پزشکی اخراج کنند.

به گفته منابع خبری، 71 پزشک انگلیسی اخیرا با این انجمن تماس گرفته و به دلیل شکنجه فلسطینیان به دست پزشکان اسرائیلی، خواستار اخراج گروه اسرائیلی از میان خود شده اند. 

از مدت‌ها پیش نیز پزشکان اسرائیلی به جرم همدستی در شکنجه زندانیان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل متهم بوده‌اند.

بعضی اساتید یهودی نیز معتقد به بایکوت رژیم صهیونیستی اند

باسیل قتاس یکی از پزشکان این لیست با اشاره به بایکوت اسرائیل گفت: این پزشکان به عنوان شاهدان دانشگاهی، هیچ اقدامی برای جلوگیری از اشغال بکار نبرده‌اند. حتی بعضی اساتید یهودی نیز معتقد به بایکوت رژیم صهیونیستی هستند، چرا که بایکوت را بهترین راه برای مجازات اسرائیل بدون خونریزی می‌دانند.

مسئولین صهیونیستی از این بایکوت‌ها به وحشت افتاده‌اند، چرا که می‌ترسند مانند دومینو اثر کرده و  انجمن‌های علمی دیگر را تشویق به چنین اقداماتی کند.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از رشد روزافزون حرکت کمپین بایکوت اسرائیل داشته است، چرا که این کمپین فلسطینی اخیرا به موفقیت‌های زیادی در سطح بین‌المللی هم در میان دانشگاهیان و هم هنرمندان دست یافته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha