جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ معظم له از مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه بخصوص عدم اشتغال و ازدواج جوانان انتقاد کردند واظهار داشتند: باید سعی کرد این مشکلات را برطرف کرد تا در سایه آن گرفتاری و آسیب های دیگر به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدارجمعی از فرماندهان ناجای کشور با بیان  اینکه بهترین موعظه کلام نورانی حضرت حق است گفتند: از خدا راستگوتر و صادق تر کسی وجود ندارد.

معظم با تاکید بر اینکه نتوانستیم آنچه حق خدا است در حق او  معرفت پیدا کنیم و در حقیقت  خدا در جامعه مظلوم مانده بیان داشتند: جاذبه و نشانه های الهی در زمین زیاد است اما چون معرفت به خدا نیست بشر در تحیر و گمراهی قرار دارد.

 ایشان افزودند: اگر چه با پیشرفت تکنولوژی مشکلات ارتباطی بشر کمتر شده ولی چون نتوانستیم از این تکنولوژی درست استفاده کنیم همین عامل بلای جان آدمی شده و عوامل دوری انسان  از خدا ،دین و کلام نورانی اهل بیت(ع) را فراهم کرده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: دنیا و هر آنچه در آن وجود دارد به فرموده قرآن تنها برای سرگرمی خلق شده و هدف اصلی مکان دیگر است و یا به تعبیر اهل بیت(ع)، متاع های دنیا، کالای مصرفی اند تا انسان از آن استفاده کند وبه یک چیز بهتر برسد و این چنین دنیایی، نیازی به جنگ و دعوا برای رسیدن به یک مقام و صندلی بالاتر ندارد.

معظم له  از مشکلات اجتماعی و اخلاقی  جامعه و  عدم اشتغال جوانان جویای کار انتقاد کردند واظهار داشتند: باید مسئولین  سعی کنند این مشکلات را برطرف کنند تا به خاطر بیکاری و مجردی، گرفتاری و آسیب های دیگر به وجود نیاید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: به تعبیر معصومین(ع) دنیا بازیچه است و باید انسان عقل خود را در این میکده به کار بگیرد و دنیا را عبرت برای خود قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha