پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیاده‌روی خانوادگی طلاب اهوازی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب اهوازی، در ایام دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به جلسۀ مشترک مرکز خدمات و معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه استان، اظهار داشت: در این جلسه دورنمایی از اهداف و فعالیت های پیش رو، در راستای همکاری‌های بیشتر این دو مرکز، با محوریت ایجاد فضای نشاط و ارتقای سلامت جسمی طلاب ترسیم شد.

وی با اشاره به پیش رو بودن ایام‌الله دهه فجر، ادامه داد: به‌عنوان فعالیت آغازین این طرح و همکاری‌های دوجانبه هرچه بیشتر، جمعه 16 بهمن‌ماه جاری مصادف با دهه مبارک فجر، همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب اهوازی، برگزار می‌شود.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب شهرستان اهواز به‌عنوان اولین گام همکاری‌های مشترک معاونت امور طلاب و دانش‌آموختگان و مرکز خدمات حوزه استان، در راستای تنوع‌بخشی به فعالیت‌های ورزشی و همچنین تشویق طلاب و خانواده‌ها برای حضور در این بخش از حوزه سلامت، خواهد بود و با ایجاد هماهنگی بیشتر و زیرساخت‌های مشترک این قبیل برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha