جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 369529
۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
حجت الاسلام  سید محسن موسوی /دانشگاه پیام نور لرستان

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان لرستان از برگزاری گفتمان های مهدوی و رهپویان خمینی(ره) در دانشگاه پیام نور خبر داد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با بیان این مطلب اظهارداشت:در این گفتمان که ۱۴بهمن ماه جاری در  دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت ویژه خواهران برگزار می شود دانشجویان با طرح سوالات اساتید حوزه، درگفتمان ها شرکت و به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

وی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه امسال افزود:با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبلیغات کاندیداهای انتخابات، کرسی های آزاد اندیشی با موضوع گفتمان انقلاب و مباحث انتخابات در ایام دهه فجر ،در کلیه مراکز دانشگاه پیام نور استان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان لرستان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر اردوی یک هفته ای ویژه برادران دانشجو در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می شود تصریح کرد:در این اردو که با هدف تقویت بنیه معنوی و تجدید میثاق با آرمان های ولایت و رهبری برگزار خواهد شد اساتید حوزه ،گفتمانهای انقلاب اسلامی و نقش جوان دانشجو در پیروزی انقلاب را برای دانشجویان بازگو خواهند نمود.

حجت الاسلام موسوی در پایان از برگراری مراسمات مناسبتی روز شمار دهه فجر در مراکز دانشگاه پیام نور استان با حضور اساتید حوزه خبر داد و گفت:در این مناسبت ها تلاش می شود تا دستاوردها و ارمانهای امام و شهدا به نسل جوان جامعه منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha