پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مقتدایی

عضو خبرگان رهبری با بيان اينكه الگو بودن قم در زمينه هاي مختلف در جهان اسلام بايد در بستر شهري هم گسترش و نمود پيدا كند، گفت: قم عش آل محمد(ص) است و خدمت در اين شهر ارزش بالايي دارد.

به گزارش  خبرگزاری«حوزه»، آيت الله مرتضي مقتدايي در ديدار شهردار و مديران شهري قم با تاكيد بر اين كه روند مديريت شهري و فعاليت هاي صورت گرفته خوشحال كننده است، اظهار كرد: حضور دكتر سقائيان نژاد در شهرداري قم با وجود سابقه خدمات ارزشمند در اصفهان بسيار مسرت بخش بود.

وي خطاب به دكتر سقائيان نژاد گفت: حضور شما در شهر مقدس قم توفيقي براي جناب عالي و نعمتي در اثر خدمات ارزشمندتان در اصفهان بوده است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به ظرفيت ها و استعدادهاي شهر قم، تصريح كرد: خدمت در شهر قم بايد طوري باشد كه الگويي براي شهرهاي ديگر باشد چراكه نياز و لياقت قم اين است.

 وي با بيان اينكه الگو بودن قم در زمينه هاي مختلف در جهان اسلام بايد در بستر شهري هم گسترش و نمود پيدا كند، افزود: قم عش آل محمد(ص) است و خدمت در اين شهر ارزش بالايي دارد.

آيت الله مقتدايي ادامه داد: شهر مقدس قم با وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حوزه هاي علميه و مراكز مختلف علمي و فرهنگي ظرفيت بالايي براي خدمت دارد.

 وي به حضور مراجع عظام تقليد و طلاب علوم ديني در قم اشاره كرد و افزود: هر كدام از مراجع عظام تقليد در استاني ديگر بودند محور قرار مي گرفتند و بركات زيادي داشتند و اين ظرفيتي براي قم است كه همه مراجع تقليد در قم جمع شده اند.

نائب رئیس جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كرد: در بين طلاب علوم ديني قطعا كساني هستند كه در آينده مجتهد و مرجع تقليد خواهند شد و منصبي معنوي پيدا خواهند كرد و از همين حالا مورد عنايت ويژه امام زمان (عج) هستند، پس بايد خدمت به اين شهر و كساني كه مي دانيم مورد عنايت حضرت هستند  را داراي ارزش بالايي بدانيم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha