جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جمعیت مردم فلسطین از صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود

حوزه/ آمارها نشان می‌دهد که جمعیت فلسطینیان ساکن در این سرزمین در ۲ سال آینده بیشتر از یهودیان فلسطین اشغالی، وست‌ بانک و غزه خواهد شد که برای حامیان اسرائیل مشکل‌ساز خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اگرچه تعداد فلسطینی هایی که در دهه های اخیر اهل فلسطین بوده و به کشورهای مختلف هجرت کرده اند، بسیار بیشتر از یهودیانی است که به زحمت به سرزمین های اشغالی آورده شده اند، اما آمارهای جدید نشان می دهد که آمار فلسطینی های ساکن در سرزمین خود نیز در حال پیشی گرفتن از صهیونیست های ساکن در اراضی اشغالی است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که صهیونیستها با زورگویی و در سکوت مجامع بین المللی ، بسیاری از اراضی فلسطین را اشغال کرده و تعداد قابل توجهی از مردم فلسطین مجبور به ترک وطن و مهاجرت به کشورهای دیگر شده اند.

با این حال، پایگاه خبری cctv-america.com با اشاره به گزارشی از مراکز آمار درباره فلسطین اشغالی نوشت: آمارها نشان می‌دهد که جمعیت فلسطینیان ساکن در این سرزمین در 2 سال آینده بیشتر از یهودیان فلسطین اشغالی، وست‌ بانک و غزه خواهد شد که برای حامیان اسرائیل مشکل‌ساز خواهد بود.

این آمار‌ها نشان می‌دهد که اگر رشد جمعیت با همین روند ادامه پیدا کند، تا سال 2017 جمعیت فلسطینیان از یهودیان بیشتر خواهد بود.

میزان باروری فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بسیار بالا بوده به طوری که جمعیت 1.7 میلیونی نوار غزه در آغاز سال 2013 الان به جمعیتی نزدیک به 2 میلیون نفر رسیده است.

در میان شهر‌های فلسطین اشغالی، نوار غزه یکی از پرجمعیت‌ترین نواحی سرزمین‌های اشغالی است و طبق گزارش‌ها در نوار غزه، در هر کیلومتر مربع 5 هزار نفر زندگی می‌کنند. زیرا از دیدگاه فلسطینیان، خانواده‌های بزرگ و پرجمعیت اهمیت زیادی داشته و به طور متوسط هر خانواده فلسطینی بین 4 تا 10 فرزند دارد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha