پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ انقلاب اسلامی ایران با نفوذ خود در سایر کشورها باعث بیداری مردم جهان شد و این امر می طلبد ، طلاب هم مانند بنیانگذار کبیر انقلاب عمل کرده و تأ ثیر گذار باشند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار  پژوهشگران و طلاب هندی و کشمیری مقیم حوزه علمیه قم  که در دفتر معظم له برگزار شد گفتند: تمام سعی خود را برای اعتلای اسلام بکار بگیرید و با تعلیم و تعلم خود ،موجبات خوشنودی حضرت ولی عصر(عج ) را فراهم آورید.

معظم له بابیان این که هجرت شما از شهر خود به شهر کریمه اهل بیت (ع) مصداق سخن معصوم(ع) است که باید برای فراگیر علوم دینی تلاش کرد افزودند: دین اسلام دین رافت  و مهربانی است و همه را دعوت می کند تا در دین تدبر و تعقل کنند.

 ایشان افزودند: خدا پیامبران الهی  را در حالی به سوی مردم فرستاده که در یک دست خود کتاب و در دست دیگر شمشیر داشتند و تبلیغ و جهاد می کردند و این نشان دهنده اهمیت این موضوع  است. شما باید مانندانبیاء(ع) عمل کنید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان  این که کار طلاب، فعالیت جهاد گونه است گفتند: انقلاب ایران اسلامی با نفوذ خود در سایر کشورها باعث بیداری مردم جهان شد و این امر می طلبد شما طلاب هم مانند بنیانگذار کبیر انقلاب عمل کرده  و تأثیر گذار باشید.

 معظم له اظهار داشتند: علما شخصیت های بزرگی هستند که برای اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) زحمات زیای کشیده اند و این امر هم  تنها با تلاش و کوشش مجاهد گونه میسر است و این امر می طلبد شما هم این گونه عمل کنید و مراجع  و بزرگان دین  را الگوی عملی خود قرار دهید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha