جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ مراسم تودیع معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور تولیت حرم، معاونان و مدیران آستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که امروز در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام مهدی احمدی، حجت الاسلام صفر  فلاحی، مدیر کل حراست آستان، طی حکمی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی آستان مقدس معرفی شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام احمدی در این  مراسم گزارشی از فعالیت های انجام شده در معاونت فرهنگی آستان مقدس ارائه داد و گفت: همدلی و همراهی مسئولان در فعالیت های فرهنگی آستان مقدس از سیاست های اجرایی در معاونت فرهنگی می باشد.

وی با بیان این که تمامی معاونان و مدیران آستان در کارهای فرهنگی سهیم هستند، گفت: سهیم شدن سایر مسئولان در فعالیت های فرهنگی، موجب تسریع امور و جامعیت کارهای اجرایی در این عرصه می باشد.

معاون سابق فرهنگی آستان مقدس با اشاره به تدوین برنامه فرهنگی آستان مقدس در راستای جلوگیری از ورود سلایق شخصی در این امور ابراز داشت: در این راستا، واحدی در معاونت فرهنگی شکل گرفت تا در مسیر انجام کارهای فرهنگی، سلیقه ها و تفکرات شخصی تأثیرگذار نباشد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به استفاده از ظرفیت خادمان افتخاری، کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی، اصلاح چارت سازمانی و تولید محصولات فرهنگی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کریمه در ضلع شرقی حرم مطهر، گسترش خدمات فرهنگی، تقویت بخش کودک و نوجوان و اجرای طرح "یک روز خوب" ویژه دانش آموزان از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی می باشد.

انتهای پیام    15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha