جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ متاسفانه بعضی از کشورها در پرورش و ترویج تروریست در منطقه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند و به غرب و اسرائیل در این زمینه همکای می کنند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت لله نوری همدانی امروز در دیدار اعضای سازمان بسیج طلاب کشور، با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت عظیم به جامعه ایران بوده گفتند: انقلاب شکوهمند اسلامی باعث برکات زیادی در اسلام شد و ثمرات خوبی هم به همراه داشته  است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه هر عملی که با نیت انجام بگیرد، عبادت و ارزشمند است اظهار داشتند: تعلیم و تعلم از جمله ابزار لازم و ضروری  برای طلاب است. 

معظم بیان داشتند: طلبه نباید خود را جدای از درس و بحث بداند و شرط موفقیت هم همین است کسی که عالم نباشد نمی تواندمبلغ مفیدی باشد.

 ایشان در ادامه بر شناخت ارکان انقلاب و لوازم آن تاکید کردند واظهار داشتند: اگر مردم از این قضایا بدرستی اطلاع داشته باشند، قطعا با جان و قلب خود از آن محافظت خواهند کرد همچنان که تا کنون چنین بوده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در عصر غیبت حکومت اسلام بر عهده ولی فقیه است و به تبیین دین و ارزشهای اسلام اقدام می کند.

 این مرجع تقلید اظهار داشتند: یکی از وظائف مهم طلاب و مبلغین تبیین نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی است، ولی فقیه مدیر مدبر باعث برکات زیادی شده و یکی از آنها شکستن هیمنه دو ابر قدرت غرب وشرق است.

معظم له به دیدار رهبر معظم انقلاب با سپاه اشاره کردند و بیان داشتند: رهبر انقلاب در آن دیدار از آنها تشکر کردند و این همان قدرت بسیج است که به نمایش در آمده است.

 ایشان افزودند: متاسفانه بعضی از کشورها در پرورش و ترویج تروریست در منطقه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند و به غرب و اسرائیل در این زمینه همکاری می کنند.

خاطر نشان می شود حجت الاسلام و المسلمین محمود ملکدار نیز در ابتدای این دیدار گفت: طرح صادقین طرحی مشترک بین مرکز مدیرت و بسیج طلاب است و این طرح از دوسال قبل راه اندازی شده و شورای عالی هماهنگی بسیج در قم و استانها مهمترین مسئله ای بود که در این طرح شکل گرفت .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha