جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید از پروژه در حال ساخت حوزه علمیه خواهران میبد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سطح دو خواهران الزهرا(س) شهرستان میبد استان یزد گفت: بیش از ۳۰۰ بانوی میبدی در دو مدرسه خواهران این شهرستان در سطوح دو، سه و چهار (کارشناسی تا دکترا) تحصیل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه های در حال ساخت حوزه علمیه خواهران، در میبد جمعی از مسئولان از جمله فلاح، فرماندار شهرستان میبد، حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد به همراه حجت الاسلام ابوطالب دخت، مدیر مدرسه علمیه برادران میبد و نقیب احمدی، معاون اداری مالی مرکز مدیریت خواهران از این پروژه ها بازدید کردند.

مریم السادات نبوی، مدیر مدرسه علمیه سطح دو خواهران الزهرا(س) شهرستان میبد، در این بازدید ضمن تشریح اقدامات انجام شده، گفت: بیش از 300 نفراز بانوان میبدی در دو حوزه علمیه خواهران این شهرستان در سطح دو، سه و چهار (کارشناسی تا دکترا) تحصیل می کنند که از این تعداد، 200 بانوی طلبه در سطح دو، 94 نفر در سطح سه و 7 نفر در سطح چهار مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه سطح دو الزهرا(س) میبد ادامه داد: این مدرسه در بهمن ماه هر سال اقدام به پذیرش طلبه می کند و طی چند سال اخیر، زمینه تحصیل بانوان بالای 30 سال نیز در دوره پاره وقت فراهم شده است.

برپایه این گزارش، مسئولان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان میبد از پروژه در حال ساخت حوزه علمیه خواهران در سطح سه نیز بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات انجام شده و پیشرفت 30 درصدی پروژه قرار گرفتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha