پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد از رشد ۱۰۰درصدی شرکت بانوان طلبه یزدی در جشنواره پژوهشی علامه حلی، نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی، در یازدهمین نشست معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: مبلغین و کسانی که اهل تبلیغ و وعظ و سخنرانی هستند باید از احادیث متقن و مستند و ادعیه مأثوره استفاده کنند و سخنان و افعالی که به حضرات معصومین(علیهم السلام ) نسبت داده می شود با ذکر سند و متقن باشد تا خدای ناکرده سخنی و عملی به اشتباه به بزرگان نسبت داده نشود.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران جشنواره حلی، در سطح مدارس علمیه خواهران و معاون پژوهشی حوزه استان، افزود: مقالات نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی داشته است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه در فرصت باقی مانده، طلاب بتوانند مقالات خود را ارسال کنند، تصریح کرد: تا کنون 241اثر ارسالی بانوان طلبه به ثبت رسیده و از رشد 127درصدی نسبت به سال 1393 برخوردار بوده است.

درادامه این نشست، فاطمه نظیر، معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان یزد گزارشی از ستاد تبلیغ وپذیرش در سطح مدارس ارائه کرد و گفت : از مدیران باتجربه مدارس و مبلغات استانی در ستاد تبلیغ و پذیرش استان برای جذب حداکثری طلاب خواهر دعوت می شود.

برپایه این گزارش، معاونان مدیریت حوزه خواهران استان یزد در این نشست مصوب کردند که بازدید از پروژه ها و ارزیابی و نظارت مدارس استان هفته ای یک جلسه بیشتر برگزار نشود تا برنامه های مدیریت استان تحت الشعاع سایر برنامه ها قرار نگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha