جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: پاسداری و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در میان جوانان و نوجوانان وظیفه دینی و ملی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در سلسله جلسات اخلاقی ویژه مدیران که در سپاه شهدا آذربایجان غربی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: همه مسئولین و آحاد مردم باید در راستای برگزاری باشکوه مراسم جشن های دهه فجر و یادآوری ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل، تلاش و اهتمام لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم خطاب حضرت موسی(ع) می فرماید:« ما به حضرت موسی آیاتمان را فرو فرستادیم تا قوم خویش را از ظلمت بسوی نور هدایت کند»؛ روز 22 بهمن از ایام الله است، چراکه در این روز مردم به سوی خداوند و برای رهایی از ظلمت و تاریکی به سوی نور و هدایت رهنمون شدند..

وی، 22 بهمن را روز پیروزی حق بر باطل عنوان کرد و افزود: خداوند در ایام دهه فجر مملکت را از دست ظالمان نجات داد و امروز وظیفه اخلاقی و دینی ماست که در پاسداری از نظام اسلامی، اهمیت و شاخصه های اصلی انقلاب را برای جوانان و نوجوانانمان تداعی کنیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه با تاکید بر برپایی نماز جماعت در ادارات، تصریح کرد: نماز از اساسی ترین ارکان مکتب اسلام به شمار می رود و در این میان متاسفانه به واقعیت نماز پی نبردیم، اهتمام در برگزاری نمازهای جماعت و انس با معبود موجب تعالی و پیشرفت در امور دنیوی و اخروی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اذعان داشت: قرار دادن برنامه قرائت آیاتی از کلام وحی در برنامه روزانه، زمینه سعادت انسان را مهیا می کند، قرائت قرآن کریم، کفاره گناهان و موجب دوری و در امان ماندن از عذاب خداوند می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha