پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آثار شهید مطهری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان مسجدسلیمان، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مطالعه آثار استاد مطهری توسط طلاب، از اجرای طرح مطالعاتی آثار استاد شهید در این مدرسه خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا ورناصری، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) شهرستان مسجدسلیمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی اولین مدرسه امین در مسجدسلیمان، روحانیون فعال در این مدرسه علمیه و طلابی که در مساجد فعالیت فرهنگی-تبلیغی دارند، روز گذشته اردویی یک‌روزه در شهر اندیکا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا مراد حاجتی، امام‌جمعه موقت اهواز داشتند.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی ابتدا در خصوص جهت‌دار بودن تبلیغ در مدارس و مساجد مطالبی را مطرح کرد و سپس با توجه به پیش رو بودن ترم جدید تحصیلی، به نکاتی پیرامون مباحث علمی و درسی اشاره داشت.

حجت‌الاسلام ورناصری بابیان این که در سال تحصیلی جاری یک دبستان به‌عنوان اولین مدرسه امین شهرستان مسجدسلیمان با حضور 7 روحانی فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: در حال رایزنی و پیگیری هستیم که ان شاءالله در سال تحصیلی آینده یکی از مدارس راهنمایی را هم وارد این طرح کنیم.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان، در خصوص برنامه‌های مدرسه در ترم جدید، اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم این که طلاب، يک دور آثار استاد مطهری را بخوانند، هفته‌ای یک جلسه 1 ساعته برای کلیه طلاب به‌منظور معرفی و شرح کتب استاد مطهری در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه قالبا به دلیل سختی دروس مبحث قرائت صحیح قرآن از سوی طلاب مورد غفلت قرار می‌گیرد، افزود: روزی 30 دقیقه کلاس صحیح خوانی در راستای آموزش اصولی قرائت قرآن برای طلاب مدرسه در نظر گرفته‌شده است.

حجت‌الاسلام ورناصری گفت: برنامه‌های مذکور، در ترم اول سال تحصیلی به‌صورت آموزشی اجرا شد و پس از بررسی ضعف‌ها و نقاط قوت و همچنین استقبال طلاب، از ترم پیش رو به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و منسجم ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha