پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خشم سعودی ها از مشاهده "علی ولی الله" در پرچم عربستان

حوزه/ چندی پیش در یکی از مدارس منطقه الشرقیه عربستان، پرچم این کشور با اضافه کردن عبارت "علی ولی الله" نصب شد و در زیر این عبارت نیز به جای تصویر شمشیر همیشگی روی پرچم، تصویر ذوالفقار دیده می شد که توجه شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبررگزاری «حوزه»، چندی پیش در یکی از مدارس منطقه الشرقیه عربستان پرچم این کشور با اضافه کردن عبارت "علی ولی الله" نصب شد و در زیر این عبارت نیز به جای تصویر شمشیر همیشگی روی پرچم تصویر ذوالفقار دیده می شد که توجه شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد و مسئولان اداره آموزش و پرورش نیز ضمن برداشتن این پرچم اکنون به دنبال عاملان نصب آن هستند و اقداماتی نظامی انجام داده اند تا از تکرار این حادثه جلوگیری کنند.

سخنگوی رسانه ای اداره آموزش الشرقیه در این زمینه گفت: تحقیقات لازم برای یافتن عاملان این اقدام در جریان است.

اما ناظران و فعالان شبکه های اجتماعی این اقدام را ناشی از سرکوب آزادی ها و نقض حقوق بشر در عربستان می دانند و بر این باورند که اعدام ظالمانه شیخ نمر در این کشور همچنان پیامدهای منفی در پی خواهد داشت و از این رو می تواند انتظار تکرار چنین اتفاقاتی را در نقاط دیگر عربستان نیز داشت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    2 2
    سلام دوست گرامی که این خبر رو درج کردی ، گویا فقط به عبارت "علی ولی الله" و شمشیر نمادین دو سر توجه کردید و از عباراتی که در متن اون بنر اومده غفلت فرمودی. احساس میکنم اگه عباراتی که در متن بنر نوشته شده رو مطالعه بفرمایید ، این خبر رو از خروجی سایتتون بر میدارید. وفقکم الله