پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام بهمن دهقان - استان فارس

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، از برگزاری دوره تخصصی مربی گری تمامی رشته های ورزشی مصوب حوزه علمیه ویژه طلاب مدارس فارس خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز گفت: با هدف ایجاد ساختار جداگانه و خودکفایی مدارس علمیه تحت پوشش حوزه علمیه فارس در مسائل تربیتی و ورزشی، به همت معاونت امور طلاب حوزه فارس و با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس، یک دوره مربی گری تخصصی در تمامی رشته های ورزشی که از سوی حوزه علیمه کشور مصوب شده، ویژه طلاب مدارس علمیه استان فارس در اواخر اسفندماه سال 94 برگزار می شود.

وی اضافه کرد: بنا به برنامه ریزی های انجام شده، سهمیه هر مدرسه علمیه به تعداد هر رشته ورزشی 2 نفر می باشد که طلاب علاقه مند می توانند جهت ثبت نام به دفاتر مدیریت مدارس مراجعه نمایند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، به برگزاری دوره مربی گری تغذیه و بهداشت هم اشاره کرد و یادآورشد: این کارگاه آموزشی با هدف تربیت مربی و شرح وظایف کارشناسان و آشنایی اعضای جدید با انواع واحدهای بهداشت و درمان، جهت ارتقای سطح آگاهی گروههای هدف با حضور رابطین بهداشت مدارس علمیه استان فارس، به تعداد 50 نفر در اوایل اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

شایان ذکر است، دوره های اعلام شده به صورت متمرکز در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha