پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد غدیر  استان قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که همه اهل عالم تشنه معرفت اند، اما نمی‌دانند که برای رفع تشنگی خود در چه مسیری حرکت کنند، گفت: عطش عالمیان به معنویت تنها از طریق غدیر برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد غدیر استان قزوین اظهار کرد: باید از همه بزرگان دین که تلاش کردند تا فضا به گونه‌ای رقم بخورد که امروز ما دغدغه غدیر و امیرالمؤمنین (ع) را داشته باشیم، تقدیر کنیم.

وی با بیان این‌که همه اهل عالم تشنه معرفت اند، اما نمی‌دانند که برای رفع تشنگی خود باید در چه مسیری حرکت کنند.، افزود: عطش عالمیان تنها از طریق غدیر برطرف می‌شود، لذا باید فرهنگ غدیر را به جهانیان معرفی نماییم.

رئیس جدید بنیاد غدیر استان قزوین ادامه داد: هر جمله امیرالمؤمنین (ع) یک چشمه نورانی جوشان است و زمانی که به یکدیگر پیوند می‌خورند، رودی بزرگ را تشکیل می‌دهند که نجات دهنده بشر است و نسخه دیگری به‌جز دین برای نجات بشر وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: باید از تشریفات پرهیز نماییم و با جدیت کارهای مهمی را در راستای تقویت غدیر تعریف کنیم و آن‌ها را به پیش ببریم تا رضایت امیرالمؤمنین (ع) فراهم شود.

برپایه این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با تقدیر از خدمات آیت‌الله باریک‌بین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی را به عنوان رئیس جدید بنیاد غدیر استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha